Over 5 weken is het dan zover.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kim Spel - WaarBenJij.nu Over 5 weken is het dan zover.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kim Spel - WaarBenJij.nu

Over 5 weken is het dan zover....

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

16 Augustus 2013 | Nederland, Rotterdam

Nog maar 5 weekjes en dan wacht het grote avontuur mij helemaal aan de andere kant van de wereld....can't wait!

Ik vertrek op vrijdag 20 september richting Sydney, via London en Dubai. Ik kom op zondag 22 september om 5.10 uur aan (locale tijd), maar ik blijf stug volhouden dat ik geen last zal hebben van een jetlag, wat een reis...

Hoe mijn reis eruit zal komen te zien zal één grote verrassing worden, buiten mijn eerste 2 overnachtingen, heb ik niets geboekt of gepland.
Spannend vind ik het wel en zeker omdat ik helemaal alleen reis, maar naar Australië gaan is al jaren een hele grote wens van mij, dus waarom niet?

Mijn motto is: "All your dreams can come true, if you have the courage to pursue them!" En dat is precies wat ik ga doen...

Hier zal ik jullie dus op de hoogte houden van mijn avonturen in Australië!

Liefs, Kim


  • 18 Augustus 2013 - 17:32

    Marjolein:

    Gaat helemaal geweldig worden! Ik weet het zeker ;-)

  • 18 Augustus 2013 - 22:36

    Linda M:

    Spannend hoor en helemaal te gek. Kijk ernaar uit om al je belevenissen te volgen.

  • 19 Augustus 2013 - 16:00

    Zus:

    Heeeeee zus,

    Jaja de langverwachte reis komt nu wel heel dichtbij.
    Ik ga je zeker volgen, zal lekker herkenbaar worden ;).
    Je gaat je dromen lekker waar maken en je weer het:
    Alleen jij hebt het in de hand. Ik zal zeggen: geniet van alle voorpret en daarna heerlijk onderweg naar ❤❤❤❤AUSTRALIË❤❤❤❤.

    Ik ben trots op je zus!!

    Dikke kus & knuffel
    Wen

  • 19 Augustus 2013 - 16:03

    Zus:

    En dan weeT(!!!) je dit ook: de iPhone is niet zo handig om een bericht op te tikken ;)
    Hahaha

  • 28 Augustus 2013 - 19:46

    Paul Op Den Kelder:

    Hoi nichtje,

    Nou, ook wij zullen je belevenissen aan de andere kant van de aardbol gaan volgen.

    Geniet van je ongetwijfeld bijzondere avontuur!

    Groetjes,

    Paul.

  • 28 Augustus 2013 - 19:50

    Moemsemams:

    Hi Kim,

    Dit gaat geweldig worden! Heeeeeeel veeeeeeeel plezier.


  • 28 Augustus 2013 - 19:59

    Mama:

    Ik ga met je mee in mijn dromen moemsie en papsie


  • 15 September 2013 - 02:58

    Roy:

    Succes met backpacken, iig heel veel succes en geniet ervan!!

  • 20 September 2013 - 13:23

    Nina:

    Super veel plezier en ik kan niet wachten op de eerste foto's! X

  • 20 September 2013 - 14:51

    Sonja Silvestri :

    Hoi Kim,

    Heel veel plezier:-) lijkt me echt fantastisch zo'n mooie reis maken. Geniet ervan.

    Groetjes van ons en een dikke knuffel van Aurora

  • 20 September 2013 - 17:27

    Diane Van Der Pijl:

    Stoer! Geniet ervan meid en ik zal je volgen. Goeie reis!

  • 20 September 2013 - 19:10

    Lammert En Marty:

    Hoi Kim, ga er een ongelofelijk mooie reis van maken in dit waanzinnig mooie deel van de wereld. Have a great trip and a Gday. En...... Kom ook weer veilig terug! Xxx

  • 21 September 2013 - 06:48

    Sanny Op Den Kelder:

    Lieve Kim,
    Vindt t super stoer van je ! Dit wordt n geweldige reis... Ik ga je volgen x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 28 Juni 2013
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 29971

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 04 November 2013

Australia

Landen bezocht: