Sydney en de tattoo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Spel - WaarBenJij.nu Sydney en de tattoo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Spel - WaarBenJij.nu

Sydney en de tattoo

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Hi crazy Dutchies,

Afgelopen dagen nog wat tijd doorgebracht in Sydney. Met Caroline afgesproken om een hapje te gaan eten en we hadden elkaar veel te vertellen.
Ben echt wel een beetje jaloers geworden op mensen zoals Caroline, die voor langere tijd zich vestigen in Australië, of er zelfs permanent gaan wonen...wat is het een ongelooflijk mooi en afwisselend land, dat echt alles te bieden heeft.

In Sydney nog lekker de toerist uitgehangen; hapje gegeten in Darling Harbour, Alain weer tegengekomen en samen geshopt voor souvenirs, in de Botanical Gardens mijn 750 pagina tellende boek uitgelezen (was mijn 6e boek, nu verder met collectie boeken op mijn iPad), 's avonds met Alain naar de film 'Gravity' en rondgelopen bij the Opera House...festiviteiten rondom het 40 jarig bestaan van het gebouw (nog niet zo oud dus). Vandaag een dagje bij het bekende Bondi Beach. Veel opgepompte surfdudes echt zo'n zien-en-gezien-worden-strand, maar ik vind het allemaal best leuk om te aanschouwen en zag wat mooie exemplaren rondlopen...
Ik heb thuis geregeld naar het programma 'Bondi Rescue' gekeken, komt daar uit die lifeguard toren ineens die 'Maxi' gelopen (voor de kenners onder ons). Ik ben niet zo'n hysterische fan, dus snel een foto en weer verder.

Maar wat ik al enige tijd in mijn hoofd heb zitten, was het laten zetten van een tatoeage. Ik wilde een afbeelding wat voor mij 'een nieuw begin' verwoordt.
Ik ben mijzelf hier flink wat keren tegengekomen, heb een fantastische reis gemaakt (in mijn uppie) en leuke mensen ontmoet. Ik voel dat ik flink aan het afvallen ben, ben gestopt met roken, heb enorm veel energie en ik ben vrij om te doen en laten wat ik wil. Ik kan op dit moment de hele wereld aan en dat heb ik teruggebracht in een kleine, simpele, zwarte afbeelding van een koala op mijn pols. Ik ben er enorm blij mee...ik vind 'm eenvoudig, lief en origineel en 't staat voor heel veel moois in mijn leven.

Nog één week te gaan. Ik vlieg morgenvroeg naar Melbourne, waar ik gelijk een auto huur. Gaan we eens even kijken hoe mooi de Great Ocean Road nou echt is...

Heaps of love
Kim

  • 28 Oktober 2013 - 18:07

    Linda Mangal:

    Geniet er maar lekker van. Zo'n unieke ervaring!

  • 28 Oktober 2013 - 18:41

    Lisette:

    Kim wat goed van je!
    Wat een fantastische reis en een geweldig mooi nieuw begin..gaaf dat je als symbool daarvan die lieve koala hebt laten zetten! Geniet van je laatste week !
    En tot snel! Liefs lisette

  • 28 Oktober 2013 - 18:48

    Nelleke:

    Kanjer!!

  • 28 Oktober 2013 - 19:09

    Desiree:

    Mooi Kim, enjoy!!!
    Dikke knuffel van alle Schmittjes xxx

  • 28 Oktober 2013 - 19:49

    Pascal:

    Hey Kimmie,

    Goed dat je lekker aan het genieten ben..
    Ik hoop dat je je niet teveel last heb van de branden daar..

    Je verhalen zijn echt nog niet aan het vervelen...

    Het valt inderdaad op dat de tijd inderdaad heel snel gaat.
    Ik zou zeggen geniet er nog lekker van en dan zien we over 1 week weer..
    welke dag kom je precies terug.. ?

    Dikke X Pascal

  • 28 Oktober 2013 - 20:27

    Wen:

    DIKKE VETTE JA!!

    Trots!!

    X

  • 28 Oktober 2013 - 20:58

    Marjolein:

    You go girl!!

    xx

  • 28 Oktober 2013 - 21:46

    Zaphra:

    Leuk hoor Kim wat je allemaal meemaakt. De tattoo is hier al verwerkt in een tekening van Yannick( John vond hem zo leuk dat hij hem natekende op Yannick z'n tekening):):)

    Geniet nog ff lekker daar en hoop dat je als nieuw terug komt. Hoop wel dat je taartjes bakken onveranderd blijft.
    Dikke xx en liefs van ons 4

  • 28 Oktober 2013 - 22:08

    Mandy:

    Trots op jou!! Echt!!
    Geniet nog even volop daar!!
    Dikke kus xxx

  • 29 Oktober 2013 - 08:52

    Kim Spel:

    @Linda no worries! Ik geniet iedere minuut!

    @Lisette hi meis, dank je wel! Ik ben ook erg blij met de tattoo... Hoop dat het met jouw nieuwe opleiding ook goed gaat?! Zag al wat mooie foto's voorbij schieten. Tot snel xx

    @Nelleke dank je lieverd! En ik ben zóóó blij met het goede nieuws (<3)

    @alle Schmittjes dikke knuffel en kus terug...was afscheidsfeestje van Freetje leuk? Tot snel x

    @Pascal geen last van de branden hier. Ik begreep sowieso dat ze de branden onder controle hebben, dus dat is alleen maar super! Ongelooflijk...wat vliegt de tijd! Wil nog zoveel doen en zien, maar dat gaat niet meer. Ik ga zeker nog eens terug!
    Ik vlieg maandag 4 nov. naar NL en zal dus dinsdag 5 nov. terug zijn *boehoe...snik* xx

    @Wennepen YOU'RE THE BEST! Love always

    @Marleintje thanks voor al jouw steun en onvoorwaardelijke vriendschap! Kan jou dag en nacht bellen... Miss you x

    @De vlechtenkoningin...respect!!! Lieve Zaph en fam. Jullie zijn en blijven mijn grootste taartenfans, dus ook al zou ik er mee stoppen (wat ik niet doe) zou ik ieder jaar, voor jullie een uitzondering willen maken. En wat betreft mijn koalatattoo...wat super om te horen dat jullie 'm ook zo leuk vinden... Kus

    @Mandy & Co. Lieverds, hoop dat alles voorspoedig gaat met jullie! We kletsen snel bij als ik weer terug ben. Veel liefs en een extra dikke knuffel voor de lieve en onweerstaanbare Zaèl xx

    @pap & mam sorry voor de tatoeage! Maar heb het lekker op een leeftijd gedaan, dat ik toch geen huisarrest meer kan krijgen haha! Veel liefs xx

  • 29 Oktober 2013 - 08:56

    Monica:

    WAUW!!!!!

    Wat een geweldig idee!!!
    Geniet de komende week nog van alles!!
    Ik heb t toch gezegd! Het kom altijdt allemaal goed want het leven is een feestje!!
    liefs x moccitocci

  • 29 Oktober 2013 - 13:20

    Nina:

    Top Kim, leuk om te lezen! Ben blij voor je!
    Heb nog steeds heel veel respect voor je dat je het gedaan hebt, vind je tatoeage super mooi en stoer, ben blij dat je zo goed voor mijn vriendin hebt gezorgd en ben blij dat je bijna weer thuis bent!!
    O....en de taart was heerlijk! ;-) X

  • 29 Oktober 2013 - 14:51

    Jacques En Marijke:

    Hoi Kim,

    Je volgende taart-idee: een koala-tattoo taart.
    Veel plezier in Melbourne.

    Pap en mam.

  • 29 Oktober 2013 - 21:46

    Greet Gallagher:

    Hoi Kim
    geweldig leuk aandenken een koala tatoe!!!
    Geniet nog erg van je laatste week! !
    XxxxMike en Greet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 28 Juni 2013
Verslag gelezen: 2573
Totaal aantal bezoekers 29933

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 04 November 2013

Australia

Landen bezocht: